Marzymy - Myślimy - Tworzymy

"Paweł wpadł do domu krzycząc: ‘Babcia, ale było wspaniale! Przegraliśmy!"

Mama Pawła Schulza, Odyseusza z Redy

"Paweł wpadł do domu krzycząc: ‘Babcia, ale było wspaniale! Przegraliśmy!"

Mama Pawła Schulza, Odyseusza z Redy

"Paweł wpadł do domu krzycząc: ‘Babcia, ale było wspaniale! Przegraliśmy!"

Mama Pawła Schulza, Odyseusza z Redy

Informacje dla trenerów: występ w PPNT (Budynek II-III)

  1. Musisz zarejestrować drużynę – obowiązkowo w sobotę, w godz. 6:30-16:30, w PPNT (Budynek III, Sala A).
  2. Autokary i minibusy dowożące rekwizyty drużyn mogą ul. Pawła Łaźniaka podjechać pod Budynek III PPNT (wejście C) i tam zostać rozładowane, ale później muszą niezwłocznie odjechać i zatrzymać się gdzieś indziej. Polecamy duży, bezpłatny parking za halą Gdynia Arena (zobacz MAPKĘ INFORMACYJNĄ).
  3. Do występu można przygotować się na jednym z dostępnych korytarzy w Budynku II i III.
  4. Narzędzi, klejów oraz farb wolno używać tylko w wyznaczonych Rejonach Napraw (Budynek II – korytarz #4; Budynek III – sala G na 1. piętrze).
  5. Grajcie uczciwie: jeśli drużyna coś niechcący uszkodzi, niech sama zgłosi to Szeryfom.
  6. Uczestnicy mogą przebierać się w kostiumy w toaletach.
  7. Na odprawę u Sędziego Sceny zgłoście się na 20-25 minut przed występem.
  8. Na koniec dnia nie wolno zostawić w budynku rekwizytów, dekoracji ani śmieci!
  9. Niepotrzebne dekoracje wyrzućcie do oznakowanego śmietnika na tyłach Budynku III.
  10. Skorzystajcie z oferty Yellow Bar (w Budynku II) lub bufetu Dobra Koza (w Budynku III)pysznie, tanio i na miejscu!

 

Informacje dla trenerów: konkurs spontaniczny (Budynek IV)

  1. Problemy Spontaniczne rozgrywane są w Budynku IV PPNT (wejście S) – bez publiczności!
  2. W miejscu konkursu zgłoście się na 15-20 minut przed czasem.
  3. Informacja znajduje się przy wejściu. Stamtąd Szeryfowie pokierują was do Szatni, Pokoju Zabaw i Strefy Luzu. Wewnątrz gmachu nie śmiećcie i zachowajcie ciszę!
  4. Na miejscu jest ratownik medyczny – nagłe wypadki zgłaszaj Szeryfom.
  5. Problemy Spontaniczny jest tajny – a niedyskrecja oznacza dyskwalifikację drużyny!

 

Informacje dla trenerów: Impreza Integracyjna (Gdynia Arena)

  1. Na obiekt wpuszczamy od 18:00. Zabawa potrwa od 18:30 do punktualnie 21:00.
  2. Obowiązują bilety wstępu! Trenerzy otrzymają je dla siebie i dla swoich drużyn na Rejestracji.
  3. Nie przynoście toreb ani plecaków (będą one kontrolowane na wejściu, a to wydłuży kolejki). Do hali nie wolno wnieść nic szklanego, łatwopalnego ani ostrego, zaś sporne przedmioty zostaną zarekwirowane.
  4. Nie można wyjść „na chwilę”. Wejść i wyjść można tylko jeden raz.
  5. Za sprawowanie opieki nad niepełnoletnimi uczestnikami oraz za ich zachowanie podczas całego pobytu na imprezie odpowiedzialność zawsze ponosi trener drużyny.
  6. Bądźcie posłuszni wobec poleceń Szeryfów oraz pracowników ochrony!
  7. Odyseuszy zapraszamy na 1 przekąskę i 1 napój. Więcej – za dopłatą.
  8. Trenerów zapraszamy na bezpłatny poczęstunek (w bufecie w górnym holu).
  9. Na imprezie nikomu nie wolno pić alkoholu ani palić!
  10. Na miejscu jest ratownik medyczny – nagłe wypadki zgłaszajcie Szeryfom.

 

Informacje dla trenerów: Gala Finałowa (Gdynia Arena)

  1. Na obiekt wpuszczamy od 18:00. Uroczystość potrwa od 18:30 do około 21:00.
  2. Obowiązują bilety wstępu! Trenerzy otrzymają je dla siebie i swoich drużyn na Rejestracji, zaś kibice mogą nabyć w Sklepiku z Pamiątkami (Budynek II PPNT, przy wejściu A) w cenie 10 zł/szt. Bilety należy zachować przy sobie do ewentualnej kontroli.
  3. Nie przynoście toreb ani plecaków (będą one sprawdzane na wejściu, a to wydłuży kolejki).
  4. Do hali nie wolno wnieść nic szklanego, łatwopalnego ani ostrego, zaś sporne przedmioty zostaną zarekwirowane.
  5. Każdy musi zająć to miejsce, które wskazano na bilecie wstępu (konkretny sektor, rząd oraz siedzenie). Po wejściu na salę i zajęciu miejscnie wolno przechodzić do innych sektorów, przesiadać się na inne krzesełka, schodzić na scenę ani biegać po hali!
  6. Bądźcie posłuszni wobec poleceń Szeryfów oraz pracowników ochrony!
  7. Otrzymane w Rejestracji światełka przypnijcie do smyczy na szyi po przybyciu na Galę.
  8. Po Gali TRENER KAŻDEJ Z DRUŻYN musi wziąć swój folder identyfikacyjny, pójść do górnego holu – i odebrać tam: [1] surową punktację za Styl; [2] zbiorcze wyniki konkursu w odpowiedniej kategorii; [3] dyplom za zdobyte miejsce (chyba że już go otrzymaliście na scenie).
  9. Po Gali TRENERZY DRUŻYN ZAKWALIFIKOWANYCH NA EUROFESTIWAL LUB FINAŁY ŚWIATOWE muszą ponadto udać się na spotkanie informacyjne w Dużej Sali Konferencyjnej (na parterze – naprzeciw szatni). Zebranie potrwa około 30 minut, a obecność przynajmniej jednego trenera każdej z awansujących ekip jest obowiązkowa!
  10. Na miejscu jest ratownik medyczny – nagłe wypadki zgłaszajcie Szeryfom.

 

Informacje dla trenerów: pobyt w schronisku lub hostelu

  1. Zawsze zamykajcie pokoje na klucz. Nigdy nie zostawiajcie swoich rzeczy bez opieki!
  2. Szanujcie spokój innych gości! Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do 06:00 rano.
  3. Nigdzie w budynku nie wolno śmiecić, pić alkoholu ani palić!
  4. Drużyna odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone przez siebie schronisku lub hostelu.
  5. Potrzeby, prośby i ewentualne awarie zgłaszajcie na recepcji.

 

Na skróty

Trenerzy
Finał Ogólnopolski
Eliminacje w Gdańsku
Eliminacje w Krakowie
Eliminacje w Łodzi
Eliminacje w Poznaniu
Eliminacje w Warszawie
Eliminacje we Wrocławiu
Szkolenia Trenerów
Pracownia Rozwoju Trenerów
Uściślenia Problemów
Drużyny
Finał Ogólnopolski
Eliminacje w Gdańsku
Eliminacje w Krakowie
Eliminacje w Łodzi
Eliminacje w Poznaniu
Eliminacje w Warszawie
Eliminacje we Wrocławiu
Streszczenia Problemów
Uściślenia Problemów
Nominuj trenera do Nagrody
Wolontariusze
O fundacji
Co robią Sędziowie
Jak zostać Sędzia
Co robią Szeryfowie
Jak zostać Szeryfem
Partnerzy & Sympatycy
Przekaż darowiznę
Czym jest Odyseja Umysłu
Jak wygląda konkurs
Odyseja w Polsce

Dziękujemy