Marzymy - Myślimy - Tworzymy

„Dzięki nawykom zdobytym w Odysei do życia staram się podchodzić bez narzuconych schematów. Poznałem wielu ciekawych świata ludzi… Myślę również, że lepiej poznałem samego siebie. To fascynujące zdarzenie, które wyzwala w nas to, co najlepsze, a niekoniecznie rozpoznane.”

Paweł Banaszak – absolwent programu

„Dzięki nawykom zdobytym w Odysei do życia staram się podchodzić bez narzuconych schematów. Poznałem wielu ciekawych świata ludzi… Myślę również, że lepiej poznałem samego siebie. To fascynujące zdarzenie, które wyzwala w nas to, co najlepsze, a niekoniecznie rozpoznane.”

Paweł Banaszak – absolwent programu

„Dzięki nawykom zdobytym w Odysei do życia staram się podchodzić bez narzuconych schematów. Poznałem wielu ciekawych świata ludzi… Myślę również, że lepiej poznałem samego siebie. To fascynujące zdarzenie, które wyzwala w nas to, co najlepsze, a niekoniecznie rozpoznane.”

Paweł Banaszak – absolwent programu

Problem 2: O co chodzi z emoji [uściślenia ogólne]

1. [B11] Wymagana wiadomość tekstowa – wyraźnie widoczna dla sędziów i publiczności – musi zostać wytworzona podczas spektaklu w oryginalny, mechaniczny sposób. Oznacza to, że tekst musi powstać na scenie wskutek zadziałania jakiegoś urządzenia lub narzędzia (zasilanego dowolnym źródłem energii, dopuszczanym regułami „Przewodnika Odysei Umysłu”). Nie wystarczy mechanicznymi środkami odkryć czy odsłonić tekstu już istniejącego (powstałego / wytworzonego uprzednio). Żeby mechaniczny sposób (por. definicja w Słowniczku Problemu) uznano za oryginalny – jakiś pospolity przedmiot musi zostać wykorzystany w sposób niepospolity (nowy, nieznany, nieoczywisty) ALBO jakiś przedmiot niepospolity (coś, co nie jest powszechnie używane do pisania) musi zostać wykorzystany w pospolity sposób, ALBO niepospolity przedmiot musi zostać wykorzystany w niepospolity sposób. Proces powstawania tekstu musi – w kontekście fabuły przedstawienia – wyobrażać proces pisania jakiejś wiadomości tekstowej.

2. [B9a] Wszystkie ograniczenia odnoszące się do efektów dźwiękowych w przedstawieniu obowiązują również w przypadku nagrań przygotowanych wcześniej i odtwarzanych podczas spektaklu (na przykład, odtworzenie na scenie nagranej wypowiedzi, śpiewu czy mlaskania jest zakazane i podlega karze w E6).

 

Termin zapytań o uściślenia drużynowe minął 10. lutego br.

Na skróty

Trenerzy
Finał Ogólnopolski
Eliminacje w Gdańsku
Eliminacje w Katowicach
Eliminacje w Łodzi
Eliminacje w Poznaniu
Eliminacje w Warszawie
Eliminacje we Wrocławiu
Szkolenia Trenerów
Pracownia Rozwoju Trenerów
Uściślenia Problemów
Drużyny
Finał Ogólnopolski
Eliminacje w Gdańsku
Eliminacje w Katowicach
Eliminacje w Łodzi
Eliminacje w Poznaniu
Eliminacje w Warszawie
Eliminacje we Wrocławiu
Streszczenia Problemów
Uściślenia Problemów
Nominuj trenera do Nagrody
Wolontariusze
O fundacji
Co robią Sędziowie
Jak zostać Sędzia
Co robią Szeryfowie
Jak zostać Szeryfem
Partnerzy & Sympatycy
Przekaż darowiznę
Czym jest Odyseja Umysłu
Jak wygląda konkurs
Odyseja w Polsce

Dziękujemy